Welcome, Guest
Pewter Report  >>  Boards  >>  The Red Board (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: Welcome back Football, Ohh how i've missed you. « previous next »
Page: 1

Tebowmania 25

*****
Pro Bowler

Posts : 1531
Offline
: July 25, 2011, 02:39:41 PM



Now let's win a damn super bowl.

Morgan

User is banned from postingMuted
*
Hall of Famer
******
Posts : 14658
Offline
#1 : July 25, 2011, 02:51:33 PM

The CBA/lockout .....a media-made crisis.  Thankfully, I didn't spend any emotional capital on the whole mess.

DefenseWins

******
Hall of Famer

Posts : 3863
Offline
#2 : July 25, 2011, 03:19:20 PM

^^^Lame.

Woooooohooooo!! Can the players now talk to the coaches?





It is a new day in TAMPA BAY!    GO BUCS!!

bucsbum

******
Hall of Famer

Posts : 2447
Offline
#3 : July 25, 2011, 03:26:46 PM

It would be soooo cool to have a crowd at the Bucs facility at 10:am. To welcome football back. I would love to know what Bucs are at the doors waiting for 10:am. I know if Sapp was on the team there would be 50 players there waiting

bucsbum

******
Hall of Famer

Posts : 2447
Offline
#4 : July 25, 2011, 03:30:53 PM

Chair dancing to celebrate!!!!!! PLAY IT AGAIN!!!!!!!! hit enter

Ladyfan

*
Hall of Famer
******
Posts : 6751
Offline
#5 : July 25, 2011, 04:44:44 PM

Now I can have a life......yeah.  Its that bad!!!!! lol.


Bucpride5

*
Pro Bowler
*****
Posts : 1793
Offline
#6 : July 25, 2011, 05:04:25 PM

Now I can pay attention to this forum again, I really didn't feel like participating in threads and debates about the lockout since I'm a not a Lawyer and I never thought any 'REAL' games would be missed. Did we really miss any Football? The HOF game, ha ha. No Bucs games were missed so nothing was missed from my perspective. Looking forward to seeing the Bucs build on what they started in 2010.

GO BUCS!!!!

Formerly known as T

 I\'ll be optimistic until I see a reason not to be

Hate

*
Hall of Famer
******
Posts : 38753
Offline
#7 : July 25, 2011, 05:25:19 PM

OTAs were missed..... which, IMO, were huge for this young team.

-------------------------------------------------------
   

Bucpride5

*
Pro Bowler
*****
Posts : 1793
Offline
#8 : July 25, 2011, 05:38:07 PM

OTAs were missed..... which, IMO, were huge for this young team.

Yeah that'll impact the younger teams. But no real football was missed. I think if teams start off playing sloppy, and players so show up out of shape, it will show the fans just how important OTA's are to a team.

Formerly known as T

 I\'ll be optimistic until I see a reason not to be
Page: 1
Pewter Report  >>  Boards  >>  The Red Board (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: Welcome back Football, Ohh how i've missed you. « previous next »
:

Hide Tools Show Tools