Welcome, Guest
Pewter Report  >>  Boards  >>  The Red Board (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: the bucs will be replayed « previous next »
Page: 1 2

xBuCsX_4_XeVax

User is on moderator watch listWatched
*****
Pro Bowler

Posts : 1401
Offline
: August 28, 2011, 10:57:35 PM

@ 11pm tonight on nfl network

MUSCLE_HAMSTER

User is on moderator watch listWatched
*
Hall of Famer
******
Posts : 8049
Offline
#1 : August 28, 2011, 11:08:21 PM

Yup, recording/watching


Beatles123

******
Hall of Famer

Posts : 8810
Offline
#2 : August 28, 2011, 11:09:45 PM

Be sure to .Gif our defence for us! :)

This space for rent....*sigh* I trusted you coach.

ryan24

*
Hall of Famer
******
Posts : 10612
Offline
#3 : August 28, 2011, 11:16:22 PM

Yep. Nothing like seeing Black's weak attempt at a tackle of Marshall for the third time.

Happy and Peppy and Bursting with love.

blackthoughtz

****
Starter

Posts : 664
Offline
#4 : August 28, 2011, 11:20:31 PM

Yep. Nothing like seeing Black's weak attempt at a tackle of Marshall for the third time.

Twas painful to watch

\\\"Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.\\\"

SunnyD

******
Hall of Famer

Posts : 8571
Offline
#5 : August 28, 2011, 11:22:06 PM

Not only would of Dekoda Watson made that tackle.

He would have forced a fumble, recovered the fumble, and returned it 95 yards for a touchdown.

Then he would have kicked the P.A.T., kicked an onside kick, and recovered it.


Beatles123

******
Hall of Famer

Posts : 8810
Offline
#6 : August 28, 2011, 11:27:51 PM

yeah, but Okham is just fine to watch :)

This space for rent....*sigh* I trusted you coach.

SunnyD

******
Hall of Famer

Posts : 8571
Offline
#7 : August 28, 2011, 11:35:04 PM

Okam is a big boy.

xBuCsX_4_XeVax

User is on moderator watch listWatched
*****
Pro Bowler

Posts : 1401
Offline
#8 : August 29, 2011, 09:10:16 AM

Yep. Nothing like seeing Black's weak attempt at a tackle of Marshall for the third time.

i lost 1 or 2 notches of respect for Black after he got the weakes stiff arm i'd ever seen...hahahahha he fell like a little girl to the ground...lmfao

JavaRay

User is banned from postingMuted
******
Hall of Famer

Posts : 17206
Offline
#9 : August 29, 2011, 09:23:35 AM

Yep. Nothing like seeing Black's weak attempt at a tackle of Marshall for the third time.

i lost 1 or 2 notches of respect for Black after he got the weakes stiff arm i'd ever seen...hahahahha he fell like a little girl to the ground...lmfao


And people used to make fun of Ruud?    LOL!    Ruud NEVER looked that bad - ever.    That's the most humiliating play against one of the Bucs defenders in Buc history.   Black obviously is no Derrick Brooks.


xBuCsX_4_XeVax

User is on moderator watch listWatched
*****
Pro Bowler

Posts : 1401
Offline
#10 : August 29, 2011, 09:27:07 AM

but i dont get it...Black is 6'4" 250lbs of pure muscles...or so i thought..lmao

JavaRay

User is banned from postingMuted
******
Hall of Famer

Posts : 17206
Offline
#11 : August 29, 2011, 09:29:48 AM

Had Ruud been on the field for the Bucs that play, that would not have been a TD for the Dolphins.


blind melon

******
Hall of Famer

Posts : 14781
Online
#12 : August 29, 2011, 10:21:20 AM

How freakin' long are Marshall's arms?   damn.

Go get Bridgewater.   Do what it takes.

J-Train

*****
Pro Bowler

Posts : 1210
Offline
#13 : August 29, 2011, 10:24:18 AM

There is a pic of him stiff-arming Black on the front page of NFL.com. With the headline of "Stiff Competition" lol


Thanks for the sig Java!

jerseybucsfan

*
Hall of Famer
******
Posts : 13530
Offline
#14 : August 29, 2011, 12:17:18 PM

Watson's better than we thought, but Black is simply average.
Other observations: EG shortarmed that one incomplete pass.
Refs really missed the illegal contact-pass interference call on MW in the first quarter. He was fouled at least TWICE.
Trueblood really is too slow in pass protection. Unfortunately that won't ever get better. He simply lacks the quickness.
Conversely, Clayborn is probably better than advertised. He may get four or five sacks, but still be a stud because he'll force another 10 or more sacks. This is where the numbers are deceptive. He collapses the pocket. When the QB has nowhere to go, whoever's closest will get the sack.

In Verner We Trust
Page: 1 2
Pewter Report  >>  Boards  >>  The Red Board (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: the bucs will be replayed « previous next »
:

Hide Tools Show Tools