Welcome, Guest
Pewter Report  >>  Boards  >>  The Red Board (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: Day One Pics « previous next »
Page: 1 2 3 ... 6

JDouble

*
Hall of Famer
******
Posts : 29156
Offline
: April 18, 2012, 08:45:49 AM

Coach loves Blount.



Skinny Freeman.






Mr. Rennie Curran...our starting WLB?




Our new Free Safety




Mr. Jackson















tatmanfish

******
Hall of Famer

Posts : 7659
Offline
#1 : April 18, 2012, 08:48:28 AM

couldve done without the crappy captions......or could have done with good ones.



Quote from: Illuminator
You were simply too smart for me.

youngone

******
Hall of Famer

Posts : 12391
Online
#2 : April 18, 2012, 08:51:05 AM

Thanks for posting these.. Freeman looks like he has been working this offseason

micronole

*
Starter
****
Posts : 338
Offline
#3 : April 18, 2012, 09:00:06 AM

From that still shot of Freeman, his delivery looks more over the top than the 3/4 delivery he's had before.

Knucknbuc

*****
Pro Bowler

Posts : 1891
Offline
#4 : April 18, 2012, 09:03:31 AM

Freeman I think being that skinny is gonna really help him out this season. He's gonna have enhanced mobility with dropping that weight.

Snook

******
Hall of Famer

Posts : 9088
Online
#5 : April 18, 2012, 09:10:09 AM

Damn... Freeman does look skinny. 

Glad he's in shape. 


3rd String Kicker

Moderator
*****
Hall of Famer
******
Posts : 7835
Offline
#6 : April 18, 2012, 09:16:18 AM

Awesome pictures, thanks for posting.

Tampa-Two

******
Hall of Famer

Posts : 3317
Offline
#7 : April 18, 2012, 09:18:25 AM

Im too lazy to post the rest of the 56 pictures. But here they are http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150815450294595.468843.95501124594&type=1


bashear

******
Hall of Famer

Posts : 2434
Offline
#8 : April 18, 2012, 09:19:43 AM

Thanks for posting

Biggs3535

*
Hall of Famer
******
Posts : 31614
Offline
#9 : April 18, 2012, 09:22:55 AM

The difference in Freeman's body is pretty stunning.

WTF happened to him last season?


BucfanNC12

******
Hall of Famer

Posts : 2022
Offline
#10 : April 18, 2012, 09:31:17 AM

Great pics. Keeping posting if you can.

3rd String Kicker

Moderator
*****
Hall of Famer
******
Posts : 7835
Offline
#11 : April 18, 2012, 09:36:01 AM

Hughes is huge lol.


Bucs N Beers

******
Hall of Famer

Posts : 3812
Offline
#12 : April 18, 2012, 09:36:33 AM

The difference in Freeman's body is pretty stunning.

WTF happened to him last season?

I remember reading somewhere that he was eating Taco Bell 6 days a week. Which is gross. Taco Bell = Dog food.


Green Right Slot, Albacore 3 Y Quesadilla

3rd String Kicker

Moderator
*****
Hall of Famer
******
Posts : 7835
Offline
#13 : April 18, 2012, 09:36:48 AM

Schiano looks pleasant...


3rd String Kicker

Moderator
*****
Hall of Famer
******
Posts : 7835
Offline
#14 : April 18, 2012, 09:38:32 AM









Myron Lewis doing a good job?!?!?! It couldn't be!!!?!?!
Page: 1 2 3 ... 6
Pewter Report  >>  Boards  >>  The Red Board (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: Day One Pics « previous next »
:

Hide Tools Show Tools