Welcome, Guest
Pewter Report  >>  Boards  >>  The Red Board (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: 2013 pick'em. « previous next »
Page: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 26

The Anti-Java

******
Hall of Famer

Posts : 23504
Offline
#90 : September 19, 2012, 05:52:31 PM



Don't forget to make your picks this week.


...btw...still having issues getting in, AJ?




No I can't get in, I got booted out of the group for whatever reason.  I could rejoin, but then I would lose my picks up to this point.

Here is the message I get when trying to log in......




There was a problem

You are not a member of this group. (Error #113)



chace1986

******
Hall of Famer

Posts : 13449
Offline
#91 : September 19, 2012, 06:34:57 PM

Ok, I sent them a message with the code it was giving you.

So, hopefully they get back to me by tomorrow, or Saturday night at the latest, so that way you only miss one pick.

Its weird, under the commish tools it shows you are an active member...and the web cams that I set up throughout your house all seem to still be active...hmm

lol


JDouble

*
Hall of Famer
******
Posts : 29156
Offline
#92 : September 19, 2012, 06:36:22 PM

Haha!


The Anti-Java

******
Hall of Famer

Posts : 23504
Offline
#93 : September 19, 2012, 07:05:28 PM

Ok, I sent them a message with the code it was giving you.

So, hopefully they get back to me by tomorrow, or Saturday night at the latest, so that way you only miss one pick.

Its weird, under the commish tools it shows you are an active member...and the web cams that I set up throughout your house all seem to still be active...hmm

lol





Ok thanks man.   You going to the game Sunday?



Hate

*
Hall of Famer
******
Posts : 40280
Offline
#94 : September 19, 2012, 07:06:09 PM

...and the web cams that I set up throughout your house all seem to still be active...hmm


Whoa brah.....that's some Java shlt right there!!

-------------------------------------------------------
   

 I thought Lovie said he wanted quickness & speed, even at the QB position?

chace1986

******
Hall of Famer

Posts : 13449
Offline
#95 : September 19, 2012, 08:05:51 PM

Ok, I sent them a message with the code it was giving you.

So, hopefully they get back to me by tomorrow, or Saturday night at the latest, so that way you only miss one pick.

Its weird, under the commish tools it shows you are an active member...and the web cams that I set up throughout your house all seem to still be active...hmm

lol


Ok thanks man.   You going to the game Sunday?

For sure man. I'll be the loadest most annoying Bucs rep in section 241(IIRC). Lol. Cows fans are actually rather pleasant to opposing fans that don't act a fool....in my experience anyway. I have about 10 friends going and am meeting up with a few after the game...would be soooooo sweet to have a victory to pour salt in their wounds...lord knows I've gotten enough sh*t from cows fans stemming from our 4 game losing streak to them.

Time for that crap to end.


chace1986

******
Hall of Famer

Posts : 13449
Offline
#96 : September 19, 2012, 08:07:38 PM

...and the web cams that I set up throughout your house all seem to still be active...hmm


Whoa brah.....that's some Java shlt right there!!

Lol..no doubt...

The new tv and curtains look great btw...

Lol.


Hate

*
Hall of Famer
******
Posts : 40280
Offline
#97 : September 19, 2012, 08:18:43 PM

...and the web cams that I set up throughout your house all seem to still be active...hmm


Whoa brah.....that's some Java shlt right there!!

Lol..no doubt...

The new tv and curtains look great btw...

Lol.


sick-o

Just make sure i get plenty of pics Sunday!!

-------------------------------------------------------
   

 I thought Lovie said he wanted quickness & speed, even at the QB position?

CalcuttaRain

*
Hall of Famer
******
Posts : 20288
Offline
#98 : September 19, 2012, 08:24:10 PM

...and the web cams that I set up throughout your house all seem to still be active...hmm


Whoa brah.....that's some Java shlt right there!!

hahahahaha

Show the bravest of the brave kids that you have their back.  Go to http://www.childrenscancercenter.org/

Just check out the site or maybe like them on Facebook . .  or Share the site on Facebook, re-tweet one of their tweets.  Not everyone can give money to support this great cause, but its easy to give 10 seconds of your time to help spread the word about The Children\\\\\\\'s Cancer Center

chace1986

******
Hall of Famer

Posts : 13449
Offline
#99 : September 19, 2012, 10:28:32 PM

...and the web cams that I set up throughout your house all seem to still be active...hmm


Whoa brah.....that's some Java shlt right there!!

Lol..no doubt...

The new tv and curtains look great btw...

Lol.


sick-o

Just make sure i get plenty of pics Sunday!!

Lol. Will do.


JDouble

*
Hall of Famer
******
Posts : 29156
Offline
#100 : September 20, 2012, 08:02:12 AM

Anyone else taking the Panthers tonight? I've dis so bad in week one, I keep taking underdogs trying to catch up!


chace1986

******
Hall of Famer

Posts : 13449
Offline
#101 : September 20, 2012, 06:22:29 PM

Ok, I sent them a message with the code it was giving you.

So, hopefully they get back to me by tomorrow, or Saturday night at the latest, so that way you only miss one pick.

Its weird, under the commish tools it shows you are an active member...and the web cams that I set up throughout your house all seem to still be active...hmm

lol

Ok thanks man.   You going to the game Sunday?

AJ....still getting the error code?


BucBalla85

******
Hall of Famer

Posts : 18512
Offline
#102 : September 20, 2012, 06:25:26 PM

I got the Giants tonight.

-ts

*
Hall of Famer
******
Posts : 8416
Offline
#103 : September 20, 2012, 07:44:47 PM

Great week 1, terrible week 2 haha.

I've got Giants tonight. I just don't think that Carolina D has enough to hang with that offense.


JDouble

*
Hall of Famer
******
Posts : 29156
Offline
#104 : September 20, 2012, 09:18:01 PM

Well so much for a Panther upset. Giants offensive line is dominating. This game is all but over already.

Page: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 26
Pewter Report  >>  Boards  >>  The Red Board (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: 2013 pick'em. « previous next »
:

Hide Tools Show Tools