Welcome, Guest
Pewter Report  >>  Boards  >>  The Red Board (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: Bucs at Vikings Game Day Thread « previous next »
Page: 1 ... 70 71 72

JDouble

*
Hall of Famer
******
Posts : 29156
Offline
#1065 : October 26, 2012, 01:08:28 AM

Also....Lorig looked really good tonight. He was just destroying people.


The Anti-Java

******
Hall of Famer

Posts : 23376
Offline
#1066 : October 26, 2012, 01:09:17 AM

I think with our secondary we are going to have to score 30 points every week! So here's to hoping we can keep it up!


‏@TiUnderwood
Good Team Win... S/o To My Bro's @Mikebuc19 & @VincentTJackson If U Wanna Win, Put 3-Wides In lol





Love the sig update.......LOL


sig pic by chace1986

PewterReportMC....
\\\\\\\"Java, do you understand this a perfect example of why people beg me to suspend or ban you on a daily basis? Are you actually trying to make a point? Seriously what is the reason for even commenting. In fact why do you even bother coming to the boards? What happened to the intelligent poster from years ago?  A real shame. Like the Bucs yesterday, a wasted effort.\\\\\\\"

Beatles123

******
Hall of Famer

Posts : 9167
Offline
#1067 : October 26, 2012, 01:15:04 AM

TAMPA!!!!!!! 8)

This space for rent....*sigh* I trusted you coach.

Hate

*
Hall of Famer
******
Posts : 40184
Online
#1068 : October 26, 2012, 01:19:01 AM

Love the sig update.......LOL

just keepin it real!!

-------------------------------------------------------
   

 I thought Lovie said he wanted quickness & speed, even at the QB position?

The Anti-Java

******
Hall of Famer

Posts : 23376
Offline
#1069 : October 26, 2012, 01:23:41 AM

Love the sig update.......LOL

just keepin it real!!



Hilarious.


That Raider secondary is patched together, so we could be in store for another big passing day for #5.


sig pic by chace1986

PewterReportMC....
\\\\\\\"Java, do you understand this a perfect example of why people beg me to suspend or ban you on a daily basis? Are you actually trying to make a point? Seriously what is the reason for even commenting. In fact why do you even bother coming to the boards? What happened to the intelligent poster from years ago?  A real shame. Like the Bucs yesterday, a wasted effort.\\\\\\\"

BucsFTW

******
Hall of Famer

Posts : 3206
Offline
#1070 : October 26, 2012, 01:25:44 AM

I don't often "know fer sure", but when I do...  It's a good time to call your bookmaker!

Like I said:

BTW - The Bucs WILL win tonite.


JDouble

*
Hall of Famer
******
Posts : 29156
Offline
#1071 : October 26, 2012, 01:28:11 AM

We got 10 days to prepare for the Raiders. When you expect to win a game...that's when you get your ass handed to you.....but we SHOULD beat the Raiders.


The Anti-Java

******
Hall of Famer

Posts : 23376
Offline
#1072 : October 26, 2012, 01:30:39 AM

We got 10 days to prepare for the Raiders. When you expect to win a game...that's when you get your ass handed to you.....but we SHOULD beat the Raiders.




It will be interesting to see the point spread.


sig pic by chace1986

PewterReportMC....
\\\\\\\"Java, do you understand this a perfect example of why people beg me to suspend or ban you on a daily basis? Are you actually trying to make a point? Seriously what is the reason for even commenting. In fact why do you even bother coming to the boards? What happened to the intelligent poster from years ago?  A real shame. Like the Bucs yesterday, a wasted effort.\\\\\\\"

JDouble

*
Hall of Famer
******
Posts : 29156
Offline
#1073 : October 26, 2012, 01:37:52 AM

We better get some major **CENSORED**ing love on Madden!


bucs4eva

*****
Pro Bowler

Posts : 1251
Online
#1074 : October 26, 2012, 01:48:38 AM

I think with our secondary we are going to have to score 30 points every week! So here's to hoping we can keep it up!


‏@TiUnderwood
Good Team Win... S/o To My Bro's @Mikebuc19 & @VincentTJackson If U Wanna Win, Put 3-Wides In lol





Love the sig update.......LOL

Haha I just noticed that


Hate

*
Hall of Famer
******
Posts : 40184
Online
#1075 : October 26, 2012, 01:51:45 AM

I don't often "know fer sure", but when I do...  It's a good time to call your bookmaker!

Like I said:

BTW - The Bucs WILL win tonite.


In one of these threads, i stated i'd be all over those 6.5 pts..... and i was. Cha-ching!!!

-------------------------------------------------------
   

 I thought Lovie said he wanted quickness & speed, even at the QB position?

ufojoe

******
Hall of Famer

Posts : 28941
Offline
#1076 : October 26, 2012, 02:18:35 AM

That would've been a huge 3rd down stop...but then I remembered this defense stinks.

LMAO. Yeah, they stink.

chace1986

******
Hall of Famer

Posts : 13437
Offline
#1077 : October 26, 2012, 07:33:49 AM

I expect us to ride the damn wave to the playoffs.

Saints are on a roll....you guys will have to take care of business against the Broncos on Sunday night, though.
: October 26, 2012, 07:37:34 AM chace1986


jhop88

******
Hall of Famer

Posts : 3842
Offline
#1078 : October 26, 2012, 08:51:49 AM

We got 10 days to prepare for the Raiders. When you expect to win a game...that's when you get your ass handed to you.....but we SHOULD beat the Raiders.




It will be interesting to see the point spread.

Gonna say pick 'em
Page: 1 ... 70 71 72
Pewter Report  >>  Boards  >>  The Red Board (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: Bucs at Vikings Game Day Thread « previous next »
:

Hide Tools Show Tools