Welcome, Guest
Pewter Report  >>  Boards  >>  Pirate's Cove (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: You gotta see Warren Sapp on Dancing with the Stars « previous next »
Page: 1 2

DBrooksIsMyDaddy

*****
Pro Bowler

Posts : 1143
Offline
: September 22, 2008, 10:08:55 PM

Lol!



Guest
#1 : September 22, 2008, 10:06:43 PM

She was nearly wearing something. 

DBrooksIsMyDaddy

*****
Pro Bowler

Posts : 1143
Offline
#2 : September 22, 2008, 10:01:10 PM

lol, quite an outfit she had on!



Guest
#3 : September 22, 2008, 09:57:01 PM

OMG what a riot.  I'll dance with him anytime. ;D

I will have his partner if she is going spare.   :P

DBrooksIsMyDaddy

*****
Pro Bowler

Posts : 1143
Offline
#4 : September 22, 2008, 09:55:53 PM

OMG what a riot.  I'll dance with him anytime. ;D

DBrooksIsMyDaddy

*****
Pro Bowler

Posts : 1143
Offline
#5 : September 22, 2008, 09:43:27 PM

Sapp is going to dance now.  And MJS, I see what you mean about his partner,  :D

ETA:
Or never mind, the beach volleyball girl is dacing now.  I thought they said Sapp was, but I'm not really paying attention, just waiting to see Warren tippy toe, lol.



Guest
#6 : September 22, 2008, 08:04:20 PM

His dance partner is packing.   :o

JavaBuc

******
Hall of Famer

Posts : 28661
Offline
#7 : September 22, 2008, 08:05:58 PM

packing?



Guest
#8 : September 22, 2008, 08:07:35 PM

packing?

You would know exactly what i meant if you could see her......   :P

Snook

*
Hall of Famer
******
Posts : 8989
Offline
#9 : September 22, 2008, 09:14:01 PM

People actually watch this show on a regular basis?  Wow.  Absolutely awful.

When's Sapp going to be on?


ufojoe

******
Hall of Famer

Posts : 28675
Offline
#10 : September 22, 2008, 08:53:45 PM

His dance partner is packing.   :o

His partner is a ladyboy?

RudeGuy

****
Starter

Posts : 938
Offline
#11 : September 23, 2008, 12:13:33 AM

packing?

I didn't see a gun on her. Are you sure?


MrFreakinMiyagi

******
Hall of Famer

Posts : 6449
Offline
#12 : September 23, 2008, 07:32:56 AM

Damn...... I missed it  [banghead]

Dolorus Jason on a ban bet with me over the BCS Championship: \"You have your bet. I ain\'t scurred.\"- 12/8 \"Youre being banned from your own stupidity. Enjoy.\"-12/8 \"Prepare for your ban .\" -12/9 \"Miyagi gonna be banned.\"-12/9 \"Best bet I ever made ...\"-12/9 \"Miyagi mad , gettin banned.\"-12/9\"You mIght need a break from the board. Our bet should help you do just that.\"-12/10 11:38 AM
 \"The bet is off now.\"12/10 1:24 PM



Guest
#13 : September 23, 2008, 08:04:15 AM

packing?

I didn't see a gun on her. Are you sure?

If you missed the couple of bazookas she had maybe its time for new glasses.


TURBO

******
Hall of Famer

Posts : 15826
Offline
#14 : September 23, 2008, 10:13:11 AM

My wife watches the show, so I had her tell me when Warren was on...

I thought he did well, but I'm still not interested enough to watch the entire show...  something about the show just stinks of gayness!!!!

Man, those were some ta tas though, he lucked out, but it seems all the female dancers on that show are blessed with visual assets...

;)


Page: 1 2
Pewter Report  >>  Boards  >>  Pirate's Cove (Moderators: 3rd String Kicker, PRPatrol)  >>  Topic: You gotta see Warren Sapp on Dancing with the Stars « previous next »
:

Hide Tools Show Tools