Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
Viewing 30 reply threads

  • Author

    Posts

    • Anonymous

      Inactive
      Post count: 21932

      He quickly removed people from the Pentagon, replacing them with his henchman. The Pentagon refused to send back up to the Capitol. Trump similarly refused. Pence had to step in.

      Fiona Hill now says that the Former Dod heads spoke up because they got wind of something?</p>

    • Anonymous

      Inactive
      Post count: 21932

      Insanity if true. Hill is a highly respected career diplomat

    • Roy

      Participant
      Post count: 4050

      This is the down side of 25th Amendment or a quick impeachment. Sure he gets his consequence, but in order to really have justice and deal with this problem there needs to be a thorough investigation with a Democratic Senate majority leader. We need to find out what level of planning went into this, who was involved, whether there was white supremacist groups, QAnon or Boogaloo influence in the police force and/or in the administation and whether there was a coordinated effort there. I don’t know whether that’s true. Also very, very important to find out what actual attempts were made to involve the military, what they were attempting to do, and who was involved with that.

      So I’m not against the 25th Amendment because that is just to prevent anything more happening. But I don’t want to have people get all their anger out and then move on. They need to get to find out whether this was just Trump fluffing off America one last time, or whether this was an elaborate and coordinated effort to overthrow the Legislative Branch and keep Trump in power.

      We know what Peter Pan believes in Neverland, but I’d like to know if there was actually any truth to the idea that there was an attempt at a military takeover.

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      I bet Bigfoot and the Jolly Green Giant were involved in the extensive planning!

      Ooooooooooo…so scary.

      I bEt Drumpf wAs seTtiNg uP a baSe for wOrld DoMinaTion anD haD sHarks wiTh friGGin’ laseR beaMs!!!

      #Democrat Retards with conspiracy theories

      You were saying…..

    • Charles

      Participant
      Post count: 355

      There will be an investigation. Why was the National guard denied for so long. Why did pence and the Sec of the Army have tyo get involved?

      This was a coup attempt. People should hang. They might.

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      There will be an investigation. Why was the National guard denied for so long. Why did pence and the Sec of the Army have tyo get involved?

      This was a coup attempt. People should hang. They might.

      LMAO!!!
      Guy in Buffalo Horn Hat was going to rule the Country?!
      Laughing at You!!

      #tin foil hat

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      State of the Union:

      “All rise, the 46th President of the Unit……..”

      https://www.instagram.com/p/Bt2LS4sHID-/?igshid=1rle6mbhcr6jd

      BuffaloHatGuy!

    • Charles

      Participant
      Post count: 355

      Loser…Trump lost the Senate, the house and the presidency.

      Too much winning. Back under your rock loser.

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      “Coup attempt with 12 unarmed people and a Buffalo Hat!!”

      LOL at the tin foil hat democrat Retardos

    • FireLicht2020

      Participant
      Post count: 6625

      “Coup attempt with 12 unarmed people and a Buffalo Hat!!”

      LOL at the tin foil hat democrat Retardos

      Full tilt

    • Col. Klink

      Participant
      Post count: 186

      “Coup attempt with 12 unarmed people and a Buffalo Hat!!”

      LOL at the tin foil hat democrat Retardos

      Keep em coming, Dumdum. We are basking in the warmth of your pain ….

    • Charles

      Participant
      Post count: 355

      They were going to try to hang Pence for treason.

      Yeah, we are just getting the tip of the iceberg.

      People are going to be executed.

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      They should just change their affiliation to “Democrat”– then walk scott free.

      They could probably punch the doorman as leaving without raising as eyebrow.

    • FireLicht2020

      Participant
      Post count: 6625

      They should just change their affiliation to “Democrat”– then walk scott free.

      They could probably punch the doorman as leaving without raising as eyebrow.

      Yeah BLM gets away with everything

    • Col. Klink

      Participant
      Post count: 186

      They should just change their affiliation to “Democrat”– then walk scott free.

      They could probably punch the doorman as leaving without raising as eyebrow.

      Yeah BLM gets away with everything

      Speaking of BLM, thought this was awesome ….

    • Anonymous

      Inactive
      Post count: 21932

      “Acting”

      Read entire thread to see late Trump appointee delaying National Guard

      Investigation coming for sure

    • Anonymous

      Inactive
      Post count: 21932

    • Charles

      Participant
      Post count: 355

      No doubt…this will be traced back to Trump.

      Prosecute to the fullest. Hangman isn’t just a game.

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      This is soooo last week.

      “Play day at the Capitol” looked pretty non-eventful.

      Saw some cute selfies.

      Glad nothing major happened!

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      WHO CAN FORGET BUFFALO HAT GUY?!

      SO FREAKIN’ HILARIOUS!!!

      #CapitolFair

    • Roy

      Participant
      Post count: 4050

      Gotta admit it was the wackiest thing in politics since Rasputin. But there is no doubt that Trump commanded these idiots to rush the gates and his administration purposefully weakened and delayed the ability for law enforcement to resp ond. This was in an attempt to in some way disrupt the counting of electors. WTF did Trump think would happen then? Then they try to call Tubberville to delay the vote…for what? So they can get the military to come in? I don’t know. It was all just bizarre to put it mildly. There is no doubt Trump orchestrated this, but what exactly he thought he was going to accomplish is murky. He’s crazy, and not crazy like a fox. He’s whackadoodle. But in a dangerous way.

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      #HonkHonk

      I see CLOWN PEOPLE

      #LoserfgtDemParty

    • Charles

      Participant
      Post count: 355

      5 dead non-eventful?

      Freaking retard. LOL. I feel like I am beating up on the slow kid back in high school.

      WOw. Shit for brains is real.

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      It was like a day at the Pawn Shop.
      Some dude thought he bought Nanci Pellosy’s podium- how ’bout that?!

      $10 for a Buffalo Hat? THAT’S A STEAL!!!!

      #HonkHonk

      #nothinghappened

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      5 dead non-eventful?

      Freaking retard. LOL. I feel like I am beating up on the slow kid back in high school.

      WOw. Shit for brains is real.

      1 unarmed peaceful protesters– but guess what– WE DON’T CARE.
      Play stupid games, win stupid prizes (just like stupid f**ks who don’t obey police commands)

      4 COVID deaths too

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      So yeah, nothing happened.

      #soooo last week

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      #Nothing happened

      QVC should take note!
      Buffalo Hat….replica Podium… replica Mail… replica laptop

      Has the Recess bell rang yet?
      #play day

      Nobody cares. Sooooo last week.

    • Roy

      Participant
      Post count: 4050

      So yeah, nothing happened.

      #soooo last week

      Except for that thing about the President trying some kind of crazy coup by sending guys with zip ties to break into a joint session of Congress to try to stop the counting of electoral votes and the half ass DC Police basically letting them do it. Other than that nothing much happened.

    • Roy

      Participant
      Post count: 4050

      Chron, I’m giving you credit here. QAnon George Washington is an unemployed failed actor who lives with his Mom. Thomas Jefferson is a “stay at home” Dad with five kids. And you know our Peter Pan doesn’t have a job. QAnon is a bunch of unemployed mentally unstable people who are mad about their lot in life. These losers always existed, but now they have social media to bring them together. Then you have the white supremacists Proud Boys and government types like a smattering of law enforcement and guys like Josh Hawley. Look its just the KKK, but they realize that name doesn’t fly anymore, so lets go by Proud Boys and Relious Liberty R Us or whatever. Its just the KKK reimagined.

      Why would Trump chose these people to lead his charge?

    • TheChronicHotAir

      Participant
      Post count: 5680

      Video of Buffalo Hat Guy telling crowd to storm Capitol.

    • Col. Klink

      Participant
      Post count: 186

      #Nothing happened

      QVC should take note!
      Buffalo Hat….replica Podium… replica Mail… replica laptop

      Has the Recess bell rang yet?
      #play day

      Nobody cares. Sooooo last week.

      The posts are ramping up in frequency as the pain grows ….. keep em coming, Dumdum.

Viewing 30 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.